بـــی وفــایــی

رفتم؛مراببخش ومگواووفانداشت


راهی به جزگریزبرایم نمانده بود


این عشق آتشین پرازدردولی امید


بروادی گناه وجنونم کشانده بود


رفتم مگوکه چرارفت:ننگ بود


عشق من ونیازتووسوزوسازما


رفتم که گم شوم چویکی قطره اشک


درلابه لای دامن شبرنگ زندگی


رفتم که درسیاهی یک گوربی نشان


فارغ شوم زکشمکش وجنگ زندگی


من ازدوچشم روشن وگریان گریختم


ازخنده های وحشی طوفان گریختم


ازبستروصال به اغوش سردهجر


آزرده ازملامت وجدان گریختم


نالان زکرده هاوپشیمان زگفته ها


دیدم که لایق تووعشق تونیستم


نظرات 7 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:04 http://termantika.blogfa.com/

خیلی عالی بود ...... بازم بیا

تنها جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:30

خیلی قشنگ نوشتی
وبت هم درعاشقی تک

سعید شیخی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 http://saeedsheijhi23.blogfa.com

مرسی. ذوست عزیز دوست دارم بیشتر باهات در مکاتبه باشم اگه قبول کنی ممنون میشم

DANIYAL شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:49 http://msahand.loxblog.com

سلام:
خیلی قشنگه .
در دنیایی که همه به دنبال چشم های زیبا هستند

تو به دنبال نگاه زیبا باش.


موفق باشید.

امیر علی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 http://www.alhaded.blogfa.com

سلام
خوب بود ولی دلم گرفت چقدرمتن غریبانه بود آدمو به فکر فرو میبره اگه حتی هیچ فکری نداشته باشی ...سر بزن بهم دومین شعرم توراه است
یاحق

اسی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:11

سلام خواستم چیزی بگم که بشه بهش گفت نظر ولی من میگماین جملات را اگه بخوای نقد کنی باید عاشق باشی البته من عاشق هستم اما نه در حد تو ولی میدونم خیلی دوران سخت ودر عین حال شیرینیه
ارزو می کنم همیشه موفق باشی وانشالله که سلامت.راستی گفتم بهت ؟اینجا نمیگم توگوشت میگم :پچ پچ پچ یعنی: همون

afshin چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:50

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***________________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد