بیت اول

شروع غزل دل به دریازدم   

همان بیت اول رگم را زدم

چه ترسی از این کارها داشتم

دلم پا نمی داد اما زدم

دو سه قطره که روی کاغذ چکید

  تو را توی خون دیدم وجا زدم

و خون بیشتر شد تو جاری شدی

لب کاغذم را کمی تا زدم

ولی ریختی روی گل های فرش

به این بخت کم رنگ تیپا زدم

حضور تو از خون من محو شد

ومن باز در عشق درجا زدم

وآنقدر مشتاق مردن شدم

که حتی خودم را به حاشا زدم

نگاهی به تیغ ونگاهی به رگ 

دلم را دوباره به دریا زدم

نظرات 2 + ارسال نظر
اسی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:44

شعرش خوبه اما اگر دل به دریا زدن اینه رگتو بزنی نخواستیم دل به دریا بزنی برو دل به خشکی بزن .مرسی خوب بود

مائده شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42

oh baba inkaro ba khodet nakon heyfi dokhtar.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد