عشق...

همه چیز را یاد گرفته ام !
یاد گرفته ام که

 چگونه بی صدا بگریم
یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را

 با بالشم بی  صدا کنم
تو نگران من نشو
همه چیز را یاد گرفته ام
یاد گرفته ام چگونه با تو باشم

 بی آنکه تو باشی
یاد گرفته ام نفس بکشم بدون تو

و به یاد تو
یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را

 با رویای با تو بودن
و

 جای خالی ات را

 با خاطرات با تو بودن پر کنم
تو نگران من نشو
همه چیز را یاد گرفته ام
یاد گرفته ام که بی تو بخندم
یاد گرفته ام بی تو گریه کنم
 بدون شانه هایت..!
یاد گرفته ام

که دیگر عاشق نشوم

 به غیر تو !
یاد گرفته ام که دیگر

 دل به کسی نبندم
و
 مهمتر از همه یاد گرفتم که

 با یادت زنده باشم و زندگی کنم
اما هنوز یک چیز هست

 که یاد نگر فته ام

که چگونه
برای همیشه خاطراتت را

 از صفحه دلم پاک کنم
و نمی خواهم که
 
هیچ وقت یاد بگیرم
تو نگران من نشو !!
فراموش کردنت را

هیچ وقت یاد نخواهم گرفت
 میرسد روزی که بی هم میشویم

یک به یک از جمع هم کم میشویم

میرسد روزی که ما در خاطرات

موجب خندیدن و غم میشویم

 گاه گاهی یاد ما کن ای رفیق

میرسد روزی که بی هم میشویم

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

نظرات 3 + ارسال نظر
rahgooozar پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:10 http://gallery-20.blogsky.com/

زیبا بود
دوس داشتی به منم سربزن تازه کارم
حرف هایی هست...
بدجور دل میشکنند
بدجور دل می سوزانند
بدجور خراب میکنند
حرفهایی از
نزدیکترین کسانت !
از عزیزترین کسانت
گاهی دلت میخواهد
نزدیک ترین ، آنقدر عزیز نبود
یا اگر بود
کمی بیشـتر
حواسش
به تاثیر ِحرفهایش بود ..

sahand دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 http://SAVALAN MOGHERI.LOX BOLAG

سلام خوشحالم که دوباره اینجای فقط نگرانتم همین

حمید رضا سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:02 http://mylove2m.blogfa.com

وب قشنگی داری تبادل لینک پایه بودی لینک کن وخبر بده لینکتون کنم

موفق باشی وپیروز

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد