شــک نــکن


فرقی نمی‌کند که گودال کوچک آبی باشی، یا دریای بیکران، زلال که باشی،

آسمان در توپیداست.


پرسیدم...، چطور، بهتر زندگی کنم


با کمی مکث جواب داد:


گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر


با اعتماد، زمان حالت را بگذران و بدون ترس


برای آینده آماده شو


 ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه‌ای انداز


شک‌هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن


زندگی شگفت انگیز است


در صورتیکه بدانی چطور زندگی کنی.


دنیارابغل گرفتیم گفتندامن است

هیچ کاری باماندارد

خوابمان برد بیدارشدیم

دیدیم آبستن تمام دردهایش شده ایم
 


نظرات 3 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:54 http://alonegirlesahar.mihan blog.com

سلام دوست قدیمی خوبی? ببخش دیر اومدم به خاطره درسامه دیدم شما نمیای گفتم من بیام پیشت امیدوارم منو فراموش نکرده باشی بهم سر بزن

اسی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:49

مهتاب پندهایت خیلی خوب بود ومیشه ادم اونو برای ایده های خودش هم بکار بگیره اینکه در وبلاکت نصیجت هم می کنی خیلی خوبه برای امثال من که تازه ۱۷ سال بیشتر نداریم تجربه خوبی میشه حتما هستند بسیار دوستانی که له له تجارب زندگی و عشق هستند از تجربیاتت هم بنویس.از پندها پیشنهاد می کنم نامه ابراهام لینکن به معلم پسرش رو اینجا بیار ممنونم.

pari دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:32 http://pari-26.loxblog.com

خوبی عزیزم؟؟ به منم سر بزن خوشحال میشم .... اگه خواستی تبادل لینک کنیم بهم خبر بده مرسی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد