بــــــــــــــــرگــــــرد

من اینجا و تو آنجا هر دو دلشکسته ایم ، تا اینجا هم اگر نفسی است برای هم زنده ایم.

من برای تو میشکنم و تو برای من ، راه راست بی فایده است ، تقلب میکنیم تا زندگی مات شود در این دایره غم

آهای مسافر خسته من ، شب آمده و باز هم یاد تو در دلم ، ستاره ها خاموش ، من مانده ام و وجودم که در حسرت است ، در حسرت یک آغوش ….

آغوشی که لذتش تنها با تو است ، دنیا خواب است ، کاش بودی که بیداری ام تا سحر عادت است. آهای مسافر خسته من ،کجا میروی، جایی نداری برای رفتن ، همه جا ماندنیست

جز اینجا که نمیتوانیم بمانیم برای هم


شعر غم میخوانم و اشک در چشمانت ، غم برای یک لحظه درد


درمان میشود آن درد حال پریشانت"


من برای تو فدا میشوم و تو برای من ، همه وجودم فدایت

تو آرام بمان تا خیالش راحت شود دل من...

آهای سرنوشت ، با ما هم؟ ما که در زندگی به ناحق باختیم و


چیزی نگفتیم، در آتش عشق سوختیم و باز هم سکوت کردیم ، با


غمها همنشین بودیم و با حسرت نشستیم ، هر چه رفتیم، آخر راه


بن بست بود و باز هم نشکستیم! رفتیم و رفتیم تا آخر راه ، آخرش


پیدا نشد و ما نشستیم چشم به راهآهای مسافر خسته من ، دستت


را بگذار در دستان من

میبینی که تا اینجا هم با تو ماندم، گفته بودم تا آخرش ، آخر قصه


  را هم برایت خواندم….

 


نظرات 15 + ارسال نظر
fcdx یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:42 http://www.fcdx.ely.ir

6520236501گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fcdx.ely.ir

sahand چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:17 http://msahand.loxbolag.ir

salam
fagat negranetam chera nisti delam vasaton tang shode

MohammadNemati چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:30

سلام عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری-----------------هم مطالب خوبی داری هم قالبت خیلی قشنگه--------------------------------------------------------------------------
به ما سربزنید واگه مایل به تبادل لینک هستید ما را با نام قلب یخی لینک کنید بعد لینک خودت را برای ما بفرستید
وبلاگ قلب یخی با مطالب عشقانه طنز مذهبی اس ام اس---اس ام اس های پـــ نـــ پـــ وووو...و...دانلود وی پی ان رایگان برای شماست........
امروز وبلاگ قلب یخی با موضوع های دانلوداهنگ یاس به نام از چی بگم و عکسهایی جالب ودیدنی وصیت نامه و وی پی ان همیشگی و اینگونه نگاه کنیم به... و وی پی ان رایگان شما را دعوت میکند تا به وبلاگ قلب یخی بیایید...وب سایت

سینا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:46

khobe. veblage ghashangi dari be man ye sar bezan




وب سایت

بهاره چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:52 http://baharak.blogfa.com

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوبی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____وب نازی داری _ ______#
#__________#___امیدوارم موفق باشی گلم ___ #
_#_________#____پیشممممممم بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######

ساناز چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:56 http://www.lovely66.blogfa.com/


¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶

حامد چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:59 http://bahar-narenj.blogfa.com/

`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
_____xxxxxxxx________xxxxxxxx
____xxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
_./'\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..•¤ **¤ •.¸.•¤**¤•..
*•. .•* *l
/.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.•¤**¤•.¸


بدو بیا که من آپ کردم

دیر نکنی هااااا
نیای ناراحتم کردی.
منتظرت هستم

نازنین پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:51 http://ghorob.blogfa.com

★           ★          ★  *  ★   *   ★  **           ★    *     ★    ★   ★   ★   ★   ☀

**ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ*ـــ ـــ ســــــلام خوبی؟ ـــــ ـــــ*ــــــــــــــــ*

**ــــــــــــــــــــــــــــــ*ــــــ ـــــ ــــ ـــــ ــــ ـــ*ـــــــــــــــــــــــــــــ*

**ـــــــــــــــــ * آپــــــــم منتظر حضـــــور پرمهــرتم. ـ*ـــــ*

**ـــــــــــــــــــــــــ*ــ ـــ ـــ ـ*ـــــــــــــــــــــــــــــــ*

**ــــــــــــــــــــــ*ـ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــ*

**ـــــــــــــــــــــ*ــــــــــــــــــــ*

**ـــــــــــــــــــــــــــــ*

**ــــــــــــــــ*

**ــــــ*

مرگ بارون پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:03 http://www.eshghe1tarafe.blogfa.com/

عالی بود

عاشقی ام گرمی و تب داد شقایق آرامش مهتابی شب داد شقایق رسوا شدم آسوده شد او فکرش و من را یک عاشق دیوانه لقب داد شقایق

milad پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:15 http://shabhaitanhai.blogfa.com/

ســــــــــــــــــــــــــــــلام

امیدوارم حالت خوب باشه

وبلاگ شما یکی از لینکهای وبلاگ من هست اما چیزی یادم نمیاد از اشناییمون

شما اگه یادته توی نظرات بنویس

با اینکه خیلی وقته اپ نکردی ولی با دیدن اخرین اپت خوشحال شدم و فهمیدم که بعضی وقتا میای

دریای پرموج پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:18 http://sanazee.blogfa.com/


کم پیدائید

من آپ آخر وبم رو کردم

خوشحال میشم تشریف بیارید

بابای

اگه گفتی کیم پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:34 http://نظرموحتمابزار

سلام عشق من
یه عالمه منتظرت نشستم تا اول نوشته هاتو بخونم بعد بخوابم
داره بارون می یاد امشب رفتم زیر بارون دعا کردم یه عالمه
کاشکی بودی دلم برات یه ذره شده
خیلی دوست دارم
به خاطر خوبیات پیشت موندم بدیام و ببخش و باهام بمون
دارم رضا صادقی گوش میکنم الان فقط به عشق تو
اگه می خوای بدونی که چه حالی دارم موقع نوشتن همه ی عشق دنیارو جمع کن تو دلت و آهنگ به جون ستاره ها تو عزیز تر از چشامی و گوش کن و این نوشته رو ساعت 12 شب به بعد بخون
دوست دارم عزیزم

Ahmad شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 http://www.shabe-berahne.mihanblog.com

عجب وبلاگی داری خیلی خخخخشنگه

siyavash دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:58

خیلی خوشحال شدم ازاینکه اپ جدیدتودیدم
چرادیربه دیر اپ میکنی درهفته6 بارسرمیزنم
اماهمون مطالبومیبینم
منتظرنوشته های قشنگت هستم
باآرزوی موفقیت

اسی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:21

سلام به نظرت میشه بگم نوشته هات خوب نیست فقط فقط ستاره دنباله دار هالی نباش هفتاد سال یبار بیایی زود زود بنویس.چی؟حالشو نداری ؟راست میگی پ ن پ من بیگارم تلپم اینجا مهتاب جان بتاب همش بتاب بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد