شــــــــــایــــــد

   

                        خاطراتت صف کشیده اند !


                        یکی پس از دیگری


           حتی بعضی هـایشــان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !


                         و من


                       فرار می کنم


                      از فکر کردن به تو


                       مثل رد کردن آهنگی که


                      خیلی دوستش دارم خیلی !



                                   شاید تو


                          سکوت میان کلامم باشی!


                         دیده نمیشوی


                        اما من تو را احساس می کنم!


                        شاید تو ….


                        هیاهوی قلبم باشی!


                        شنیده نمیشوی


                      اما من تو را نفس می کشم!
                                                                                                                                       


                   دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!


                  هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!


                 آخرین باری که شمردمشان


                 تنها یک دلیل برایم مانده بود..!


                آنهــــــــــم دیدن تو بود !!



نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:04 http://mahomahtab.com

زیبا مثل همیشه

از طرح بندیت و سلیقه ات خوشم اومد

اناهیتا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:21

خیلی قشنگه اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد