پشیمون

یه حسی دائماً میگه از اول اشتباه کردم

ازاینکه عمرموبا تو,کنارتوتباه کردم

تموم زندگیم بودی شب وروزکه سوخت اما

حالا نیستی وشبهامو کنارگریه بیدارم

صدای خنده های ما توی خونه نمی پیچه

خدایا سهم من از اون همه عشقم چرا هیچه

میگفتی بی من آرومی ، ولی باور نمیکردم

دیگه از زور دلتنگی پشیمون بر نمیگردم

دیگه از تو ،توی ذهنم  یه بی همتا نمیسازم

واسه برگشتنت دیگه بهت رومن  نمیندازم

منو اصلا نمیدیدی تو روزایی که سر کردم

همه شبهامو با یادت به عشق تو سحر کردم

که شاید تنهایی باشه توهم ،هم حس من باشی

بگی عاشق شدی آری دقیقا مثل من باشی

اقلا این دم آخر برای من دعایی کن

خداوندا، بیا امشب در حق من خدایی کن



MAHTAM













قسمت


چه کلمه مظلومی است...قسمت


همه نامردی ها رو به عهده میگیرد


ذنیا اگه مردونگی سرش می شد

 

اسمش دخترونه نبود....


کسی که تو را دوست داد حتی اگر هزار دلیل



برای رفتن داشته باشد هرگز رهایت نخواهد کرد


او یک دلیل برای ماندن خواهد یافت...