آه حســـــــرت

      

       فکرکـردن به تـوکــارشب وروز من شده

        بس که حــالم گرفتست چشمانم وابردراشکــهایم شــده

        دیگرگذشت توکارخودت راکردی دلم راشکستی ورفتی

      همه چیز گذشت وتمام شد؛این رویاهای من باتوبودکه تباه شد

     این هم جــرم من بودازاینکه برایت مثل دیگران نبودم

     کسی بودم که عاشقانه تورادوست داشت

    دلی داشتم که واقعاهوای توراداشت

    دیگرگذشت حالا تونیستی ومن جاماندم

   تونیستی ومن اینجاسردرگم وبی قرارماندم

   اگرازتنهایی بمیرم هم دلم راباهیچ کس آشنا نمی کنم

  دیگربس است؛تاکی باید دلم رابدهم وشکسته پس بگیرم

  تو هم مثل همه هیچ فرقی نداشتی

  هیچ خاطره خوبی برایم جانگذاشتی

  حالا که رفتی تهاغم رفتنت

        را

  درقلبم جا گذاشتی

شــــــــــایــــــد

   

                        خاطراتت صف کشیده اند !


                        یکی پس از دیگری


           حتی بعضی هـایشــان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !


                         و من


                       فرار می کنم


                      از فکر کردن به تو


                       مثل رد کردن آهنگی که


                      خیلی دوستش دارم خیلی !



                                   شاید تو


                          سکوت میان کلامم باشی!


                         دیده نمیشوی


                        اما من تو را احساس می کنم!


                        شاید تو ….


                        هیاهوی قلبم باشی!


                        شنیده نمیشوی


                      اما من تو را نفس می کشم!
                                                                                                                                       


                   دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!


                  هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!


                 آخرین باری که شمردمشان


                 تنها یک دلیل برایم مانده بود..!


                آنهــــــــــم دیدن تو بود !!



رفـتــــن و...

لمـس کـــن  کـلــماتــــــی  را


کــه بــرایـت می نویســم


تا بخـــوانـــی و بفـهمـی چــقدر جــایـت خـالـیست…


تا بــدانــی نــبـودنــت آزارم مــی دهـــد…


لمــس کـن نوشـــته هــایــی را


کــه لمـس نــاشــدنـیـســـت و عـــریــان…


کــه از قلبـــــم بر قلـــم و کــاغـــذ مــی چـــکـد


لمـس کـن گــونــه هــایــم را


کــه خیــس اشــک اســت و پــر شیـــار…


لمس کن لحــظــه هـــایـــم را…


تــویــی کــه مــی دانـــی مــن چــگـونــه ام


عــاشـقت هــستــم٬


لمـس کــن ایــن بــاتــــو نــبـودن هــارا


لمـس کــن …


هــمـیـشــه عـــاشـقـت میـــمانـــــم


دوســـتت دارم ای بهــــتریــن بهــــانــه ام