معــنـی زنــــدگــــــی

بـه سـرخــی دســـــتان تــــودرزمســـتان و


بـه زیــبایـی معصـومـیت غـــریــبانه ات در


انــتظاراشـــکهـای تــوهـمـیـشـه مـخفیـــانـه ریـخــته مـی شـــود


وخــنده هــای مـن آشـکــاراســـروده مـی شــــود


شــایـدمعنــی زنــدگــی رادیــرفهمیـــده ای مــی  گری

بـیــرحـمـی آن رازودفهمیـــده ام ومــی خنـــدم


راز خنـــدهـــای مــن به دردهـــایـــــم  اســــت


دردهـــای مــن گنــــاه گــریــه هــای تــوســـت



نظرات 2 + ارسال نظر
DAniyal دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:42 http://msahand.loxblog.ir

سلام:
خسته نباشین.

آدمیزاد....
غرورش را خیلی دوست دارد،
اگر داشته باشد،
آن را از او نگیرید...
حتی به امانت نبرید...
ضربه ای هم نزنیدش،
چه رسد به شکستن یا له کردن!
آدمی غرورش را خیلی زیاد، شاید بیشتر از تمام داشته هایش، دوست می دارد؛
حالا ببین اگر خودش، غرورش را به خاطر تو، نادیده بگیرد، چه قدر دوستت دارد.

موفق باشین.

امیر علی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 http://www.alhaded.blogfa.com

سلام
ای بابا تواین دوره زمونه هرچی عاشق نشی بهتر هست
این چیزا که گذراست
ماباید سعی کنیم واقعا عاشق خدا باشیم این همه درس خوندیم این همه تودانشگاه شاگرد اول شدیم حالا این جوابش هست که باید بریم خدمت ...
ببین من خودم یه پسر هستم میبینم که واقعا دخترا با عشق میان جلو ولی پسرا عشق باز هستن نه عاشق خلاصه نامردن سر دخترا کلاه میزارن باید مواظب بود که دوست داشتن ها رسمی باشه ..من شخصاعاشق هیچ آدمی نیستم چه رسمی چه غیررسمی. فقط عشقای آسمونی مارو کشته ...<عشق حسین>این تجربه من بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد